Haal jij al het maximale uit de oplossingen van BCT?
De Quickscan van Great! geeft op pragmatische wijze invulling aan de vraag hoe jij het maximale uit de oplossingen van BCT haalt, hoe het draagvlak hiervoor binnen de organisatie kan worden vergroot en hoe de oplossingen zo gebruiksvriendelijk mogelijk gemaakt kunnen worden.
Door de korte doorlooptijd en het duidelijke plan met concrete actie- en aandachtspunten, kun jij snel stappen maken om het maximale uit de oplossingen te halen. Wij maken geen vuistdikke rapportages, maar leveren een pragmatische leidraad waarbij stapsgewijs gewerkt wordt aan het behalen van jullie organisatiedoelstellingen op het gebied van digitaal werken.
Hoe werkt onze Quickscan?
Om een advies op maat te kunnen geven verdiepen we ons tijdens de Quickscan in jullie organisatie en de manier waarop digitaal gewerkt wordt met de oplossingen van BCT. Onze aanpak bestaat uit een viertal onderdelen:
● Een workshop met verschillende informatieprofessionals (4 tot 6 deelnemers), zoals informatieadviseur(s), functioneel (applicatie) beheerder(s), archief/DIV-medewerker(s) en/of key user(s) om de behoeften van de professionals en business in kaart te brengen en wensen te duiden.
● Het maken van de analyse en het verbeterplan.
● Een presentatie van de resultaten van de Quickscan zodat we samen met jullie de vervolgacties kunnen bepalen
Tijdens de workshop onderzoeken wij op zeven specifieke dimensies welke behoeften er zijn vanuit de business en professionals, namelijk: kaders, kennis, communicatie, verantwoordelijkheden en afspraken, persoonlijke werkomgeving, beheer en ondersteuning en het gebruik van de oplossingen. Op basis hiervan stellen wij, in combinatie met de resultaten van de systeemanalyse (inrichting), een pragmatisch advies op met een duidelijke prioritering. Door zowel vanuit de ‘mogelijkheden’ als de ‘behoeften’ te kijken, zorgen wij er samen voor dat de acties daadwerkelijk bijdragen aan jullie organisatiedoelstellingen rondom digitaal werken, zodat jij snel stappen kunt maken!
Wat kost de Quickscan?
De systeemanalyse, de workshop en het daarbij behorende advies, kost € 2.500,-. Hierna heb je een duidelijk beeld van de koers die je kunt varen. De actie- en aandachtspunten die uit de Quickscan naar voren komen kun jij als organisatie zelf oppakken. Is er behoefte om hierbij ondersteund te worden of om bepaalde onderdelen versneld te realiseren? Dan helpen wij jullie hier graag bij! Deze mogelijkheid bespreken we samen nadat jullie het advies hebben ontvangen.
Meer informatie?
Wil je graag meer informatie over de verdere mogelijkheden van onze Quickscan. Vul onderstaand contactformulier in. Bellen mag natuurlijk ook!